ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

ΝΟΜΙΜΗ ΕΓΓΥΗΣΗ

Όλα τα προϊόντα που αγοράζετε από εμάς, έχουν νόμιμη εγγύηση. Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση κατά την παράδοση και να λειτουργεί σωστά, σε κανονική χρήση. Μπορείτε να χρησιμοποιείται το προϊόν χωρίς προβλήματα για κάποια χρονική περίοδο. Πόσο θα διαρκέσει η περίοδος αυτή, εξαρτάται από το προϊόν. Ένα προϊόν δεν είναι καλό, εάν είναι ημιτελές, έχει ζημιές, είναι σπασμένο ή δεν δουλεύει κανονικά.

Εάν ένα προϊόν δεν δουλεύει σωστά μέσα στην περίοδο εγγύησης, θα ψάξουμε για την κατάλληλη λύση όσο πιο γρήγορα γίνεται (όπως δωρεάν επισκευή, αντικατάσταση ή έκδοση πιστωτικού με το ποσό που έχει πληρωθεί). Εάν το πρόβλημα οφείλεται σε δικό σας λάθος, τότε το δικαίωμα δωρεάν επισκευής, αντικατάστασης ή έκδοσης πιστωτικού στο ποσό που έχει πληρωθεί, χάνεται. Χρησιμοποιήσατε το προϊόν κανονικά και μόλις χάλασε ? Ακόμη και τότε το δικαίωμα δωρεάν επισκευής, αντικατάστασης ή έκδοσης πιστωτικού στο ποσό που έχει πληρωθεί, χάνεται.

Το τιμολόγιο ή άλλο σχετικό παραστατικό της παραγγελίας, σας είναι η εγγύηση του προϊόντος.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ (ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ)

Κάνουμε τα πάντα για να σας εξυπηρετήσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα. Τα προϊόντα μας είναι εξαιρετικής ποιότητας και προέρχονται από γνωστούς και αξιόπιστους κατασκευαστές. Είναι λογικό και πιθανό, κάποιο προϊόν που παραγγείλατε να μην σας ικανοποιεί. Μπορείτε να ασκήστε δικαίωμα υπαναχώρησης, χωρίς καμιά αιτιολογία, μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Θα πρέπει να μας ενημερώστε μέσω ρητής επιστολής (ταχυδρομική επιστολή ή e-mail), ότι πρόθεσή σας είναι να επιστρέψτε το προϊόν. Μπορείτε να κάνετε χρήση και της φόρμας του Ευρωπαϊκού μοντέλου υπαναχώρησης Model withdrawal form Model withdrawal form, δεν είναι όμως απαραίτητο. Μετά από αυτό, έχετε 14 ημέρες να επιστρέψτε το προϊόν.

Θα επιστρέψουμε το ποσό αγοράς, εάν:

  • Το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο και ολοκληρωμένο;
  • Το προϊόν δεν είναι χαλασμένο, σπασμένο;
  • Το προϊόν είναι στην αρχική του συσκευασία.

Πιθανόν να επιβαρυνθείτε με μείωση της αξίας του προϊόντος, εάν αυτή έχει σχέση με την χρήση του, που υπερβαίνει το αναγκαίο μέτρο, στο πλαίσιο εκτίμησης εάν θέλετε να το κρατήσετε ή όχι. Η μείωση μπορεί να είναι στο 100% του ποσού αγοράς.

Εάν επιστρέψτε το προϊόν σε εμάς, αυτό θα γίνει με δικά σας έξοδα μεταφοράς και κινδύνους (απώλειας ή ζημιές κατά τη μεταφορά). Πακετάρετε καλά το προϊόν και ενημερώστε μας. Εάν ακυρώστε την συμφωνία, θα λάβετε όλες τις πληρωμές που κάνατε περιλαμβανομένων και των εξόδων μεταφοράς (με την εξαίρεση των επιπλέον εξόδων σχετικών με την επιλογή του μεταφορέα κλπ.) και φυσικά από την ημερομηνία που ειδοποιηθήκαμε για την απόφασή σας, να υπαναχωρήσετε. Εάν επιστρέψτε μέρος των προϊόντων, τα έξοδα μεταφοράς δεν θα σας επιστραφούν. Θα σας επιστρέψουμε το ποσόν με τον ίδιο τρόπο που έγινε η αρχική πληρωμή, εκτός και εάν υπάρχει διαφορετική συμφωνία. Δεν θα υπάρξει επιβάρυνση για αυτές τις επιστροφές. Πιθανόν να περιμένετε τις επιστροφές μέχρις ότου πάρουμε πίσω τα προϊόντα ή τις αποδείξεις ότι έχετε επιστρέψει τα προϊόντα, όποιο έρθει πρώτο. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματα επιστροφών , παρακαλούμε δείτε Γενικοί Οροι και Προυποθέσεις για Καταναλωτές.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ (ΑΙΤΗΜΑ ΕΓΓΥΗΣΗΣ , ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ)

Εάν θέλετε να κάνετε ένα αίτημα εγγύησης ή αίτημα για λάθος παραγγελία, θα χρειασθεί να ζητήστε (μέσω e-mail) έναν αριθμό RMA. Εδώ μπορείτε να γράψτε το λόγο επιστροφής του προϊόντος. Για τα στοιχεία επικοινωνίας μας , δείτε αυτή τη σελίδα.

Μόλις λάβετε τον αριθμό RMA , εκτυπώστε τη Return form φόρμα επιστροφής και συμπληρώστε τη. Μπορείτε να χρησιμοποιήστε την φόρμα επιστροφής και σαν φάκελο ταχυδρομείου, αφού τον διπλώστε στα τέσσερα και τον κολλήστε πάνω στην συσκευασία του προϊόντος επιστροφής.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

QualityLamps.gr
Attn: Returns Department
Zuidergracht 21-20
3763 LS Soest (NL)
info@qualitylamps.gr
2106125030, 6944634691