Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ

Μοιρασθείτε με άλλους την εμπειρία σας, γράφοντας κάποιο σχόλιο στον ιστοτοπό μας QualityLamps.gr.

ΠΑΡΑΠΟΝΑ

Παρόλες τις προσπάθειές μας , πιθανόν να μην μείνατε ικανοποιημένοι με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας. Σε αυτή την περίπτωση, παρακαλούμε ενημερώστε μας όσο πιο γρήγορα γίνεται. Θα λάβετε μια σημαντική απάντηση στο παράπονό σας άμεσα και όχι αργότερα των 14 ημερών. Μπορείτε να μας ενημερώστε για το παράπονο σας, με τους παρακάτω τρόπους:

  1. Πρώτα επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών . Οι εκπρόσωποι μας θα προσπαθήσουν να αναλύσουν το πρόβλημα σας και να σας δώσουν λύση.
  2. Δεν ικανοποιηθήκατε με την προτεινόμενη λύση ? Στείλτε το παράπονο με e-mail στο info@qualitylamps.gr. Θα μελετήσουμε εκ νέου το παράπονό σας και θα προσπαθήσουμε να βρούμε εναλλακτική λύση.
  3. Εάν το παράπονο ακόμη δεν έχει επιλυθεί ικανοποιητικά, τότε στείλτε το στον "Ολλανδικό Οργανισμό Καταναλωτών".
  4. Εάν παρά τις παραπάνω προσπάθειες, δεν έχει βρεθεί ακόμη ικανοποιητική λύση, μπορείτε να στείλετε το παράπονο στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Καταναλωτών ODR (Online Dispute Resolution). Βέβαια αυτό δεν έχει γίνει ποτέ στην ιστορία, αλλά για τυπικούς λόγους το αναφέρουμε. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε ec.europa.eu/consumers/odr.